透过镜头看社会

现实比小说荒诞多了
虚构还要在一定逻辑下进行
而现实往往毫无逻辑可言
Sing And Dance Sophie Zelmani
Breeze - Sophie Zelmani

作曲 : Sophie Zelmani
作词 : Sophie Zelmani
My heart is leaving you
你已不在我心里
it says goodbye
它在跟你告别

Disappering from you tonight
今晚就要离开你了

Not a breeze is gonna
一切静悄悄的
pass you by
连一丝微风都没有
There are sailingboats
看那远航的帆船
There are ships
行驶的船只
Broken rafts adrift
随波逐流的断筏
I'm jumping on
我将离开
what ever's passing by
搭乘经过的船儿

I've blown the candle out
我吹灭了蜡烛
that you forgot
那支被你遗忘的蜡烛
I've made sure that
我再三确认过
the door is shut
那扇门锁好了
I don't think you're ever
虽然我知道
coming back
你不会再回来了

My heart is leaving you
你已不在我心里
It's says goodbye
它在跟你告别
Disappering from you tonight
今晚就要离开你了
Not a breeze is gonna
一切静悄悄的
pass you by
连一丝微风都没有


评论
热度(39)
© 透过镜头看社会 | Powered by LOFTER